Specialista/tka interních kontrol a operačních rizik
Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí?
V týmu odboru Právní, compliance a interních kontrol budete zastávat pozici, jejímž úkolem je koordinace interního kontrolního systému ve společnosti a vytváření a naplňování odpovídajících postupů pro zmírňování či eliminaci dopadů provozních rizik. Na této pozici budete spolupracovat s kolegy z naší společnosti, se specialisty z mateřské společnosti ve Francii a s odborníky z Komerční banky. Budete se pravidelně setkávat s kolegy z pojistného trhu v rámci oblasti řízení rizika a interní kontroly.
Místo výkonu práce
Praha
Co bude náplní Vaší práce?
- Koordinování interního kontrolního systému s odpovědními manažery včetně propojování aktivit, procesů a rizik s kontrolami a jejich předmětem, rozsahem a účelem
- Zajišťování aplikace principů interního kontrolního systému dle instrukcí skupiny SG v rámci skupinových aplikací
- Podpora organizace interních výborů společnosti týkajících se identifikací nedostatků a zavádění interních kontrol či realizaci souvisejících aktivit, včetně reportování vedení společnosti
- Zajišťování sběru, reportingu a vyhodnocování provozních incidentů - identifikace, šetření a monitoring ostatních provozních rizik, včetně jejich evidence (aplikace JIRA)
- Zajišťování přehledu klíčových ukazatelů (KRI) souvisejících s interními kontrolami, podílení se na tvorbě nových KRI a jejich pravidelné aktualizaci
- Podpora a příprava výboru pro operační rizika – pravidelný reporting pro vedení společnosti týkající monitoringu a vyhodnocení operačních rizik včetně probíhajících akčních plánů pro nápravná opatření
- Podílení se a později odpovědnost za mapování operačních rizik – údržba a aktualizace rizikové mapy společnosti, včetně skupinové aktivity hodnocení společnosti v oblasti operačních rizik a kontrol, prezentace výstupů vedení společnosti
- Nastavení a aktualizace odpovídajících interních pravidel a předpisů
- Poskytování podpory vzdělávání a školení v oblasti operačních rizik a interních kontrol, působení na zvyšování povědomí a znalostí o operačních rizicích a způsobech jejich minimalizace a důležitosti jejich hlášení
Co z vás udělá člena našeho týmu?
- VŠ vzdělání
- Analytické znalosti a dovednosti
- Schopnost analyzovat data z různých zdrojů, různé kvality a formátů
- Nejméně 3 roky pracovní zkušenosti s revizí procesů, vyhodnocování rizik, efektivity a designu kontrol, ideálně ve finanční instituci
- Znalost angličtiny minimálně na úrovni B2, francouzština výhodou
Nabízíme
- Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí v moderních prostorách v Praze na Stodůlkách
- Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (opakovaně získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější pojišťovna – cena Hospodářských novin)
- Kariérní růst v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice, popř.mezinárodně
- Nadstandardní systém benefitů:
- bonusy – individuální i kolektivní
- cafeterie
- plně hrazené stravenky
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, otcovské volno jako firemní benefit, den pro dobrovolnictví.
- možnost pracovat pravidelně z Home office
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění
- výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových) a slevy na služby v rámci skupiny SG
- akciový program
- vzdělávání, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity
V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na emailovou adresu: komercpoj@teamio.eu
Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.