800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Specialista/tka kontaktního centra

Klientský servis (pasivní, žádný prodej) a pojišťovnictví pro vás nejsou cizí slova?

Láká vás práce v pojišťovnictví?

Učíte se rádi nové věci?

Baví vás aktivně hledat řešení a výsledky samostatně interpretovat?

Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí?

Hledáme do našeho týmu zkušeného specialistu/tku v oblasti pojišťovnictví pro životní a neživotní produkty. Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být schopen/a zodpovídat po telefonu/e-mailu/dopisem dotazy klientů k produktům a pojistným smlouvám. Hledat pro klienty řešení v nestandardních situacích a spolupracovat s ostatními kolegy v KP. Rádi bychom našli týmového hráče, který má „drive“ a dokáže dotáhnout svěřené úkoly až do konce.

Místo výkonu práce

Praha

Co děláme?

Klientům, zaměstnancům KB a distributorům KP poskytujeme informace o pojistných produktech, pojistných smlouvách a o společnosti. Ověřujeme stavy pojistných smluv. Řešíme nestandardní dotazy a spolupracujeme s ostatními kolegy v KP. Přijímáme, evidujeme a zodpovídáme též písemné dotazy klientů. Aktivně se snažíme, aby náš klient obdržel veškeré potřebné informace ve srozumitelné formě. Neustále se snažíme zlepšovat naši komunikaci, a to i formou externího a interního vzdělávání. A daří se nám to, opakovaně jsme obdrželi cenu Hospodářských novin jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna!

Co vás čeká?

Po absolvování vstupního školení budete mít na starost zodpovídání dotazů/e-mailů k našim produktům od kolegů a klientů. Věříme, že se stanete dalším specialistou na naše produkty a procesy.

Pro začátek očekáváme rychlé zorientování se v novém týmu, prostředí a včasné a pečlivé zpracování svěřené agendy.

V rámci své pozice budete pracovat se všemi dostupnými nástroji, ve kterých jsou zaznamenané nezbytné informace pro zodpovídání dotazů klientů.

Co z vás udělá člena našeho týmu?

  1. Máte zkušenosti z call centra/klientského servisu se zodpovídáním telefonních a písemných dotazů k životnímu a neživotnímu pojištění - potřebujeme kolegu/yni, který/á umí dobře komunikovat, vyjednávat, prezentovat a má praxi v pojišťovnictví.
  2. Práce v pasivním call centru/klientském centru Vás skutečně zajímá a hledáte prostředí, které Vám umožní dále se rozvíjet. Do práce chodíte s chutí a motivujete ostatní kolegy. Pouhé odsezení si pracovní doby u nás nefrčí.
  3. Jste týmový hráč, který umí pracovat jak v týmu, tak samostatně. V týmu se Vám dobře pracuje, ale též rád/a pracujete samostatně.
  4. Máte rád/a změny. Pojišťovnictví je dynamické prostředí a do 5 let bude zcela jiné, než jej známe dnes. Sledujeme trendy a jdeme s dobou.
  5. Rád/a pracujete s programy. Ovládáte práci v MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook) a zvládáte se naučit pracovat s moderními aplikacemi.
  6. Mluvíte a píšete perfektně česky a v rámci vzdělání jste absolvoval/a alespoň maturitu - ta je potřebná pro povinnou zkoušku z pojišťovnictví.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí
  • Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (opakovaně získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější pojišťovna - cena Hospodářských novin)
  • Kariérní růst v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice
  • Nadstandardní systém benefitů: bonusy (individuální i kolektivní), plně hrazené stravenky, cafeteria systém, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, možnost práce z domova, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění, výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových), akciový program, vzdělávání, slevy na služby v rámci skupiny SG, otcovské volno, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity atd.

Rádi o vás uslyšíme! Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme. Napište nám.

Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na emailovou adresu: komercpoj@teamio.eu
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení