Specialista/tka kontaktního centra
Klientský servis (pasivní, žádný prodej) a pojišťovnictví pro vás nejsou cizí slova?
Láká vás práce v pojišťovnictví?
Učíte se rádi nové věci?
Baví vás aktivně hledat řešení a výsledky samostatně interpretovat?
Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí?
Hledáme do našeho týmu zkušeného specialistu/tku v oblasti pojišťovnictví pro životní a neživotní produkty. Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být schopen/a zodpovídat po telefonu/e-mailu/dopisem dotazy klientů k produktům a pojistným smlouvám. Hledat pro klienty řešení v nestandardních situacích a spolupracovat s ostatními kolegy v KP. Rádi bychom našli týmového hráče, který má „drive“ a dokáže dotáhnout svěřené úkoly až do konce.
Místo výkonu práce
Co děláme?
Co vás čeká?
Po absolvování vstupního školení budete mít na starost zodpovídání dotazů/e-mailů k našim produktům od kolegů a klientů. Věříme, že se stanete dalším specialistou na naše produkty a procesy.
Pro začátek očekáváme rychlé zorientování se v novém týmu, prostředí a včasné a pečlivé zpracování svěřené agendy.
V rámci své pozice budete pracovat se všemi dostupnými nástroji, ve kterých jsou zaznamenané nezbytné informace pro zodpovídání dotazů klientů.
Co z vás udělá člena našeho týmu?
- Máte zkušenosti z call centra/klientského servisu se zodpovídáním telefonních a písemných dotazů k životnímu a neživotnímu pojištění - potřebujeme kolegu/yni, který/á umí dobře komunikovat, vyjednávat, prezentovat a má praxi v pojišťovnictví.
- Práce v pasivním call centru/klientském centru Vás skutečně zajímá a hledáte prostředí, které Vám umožní dále se rozvíjet. Do práce chodíte s chutí a motivujete ostatní kolegy. Pouhé odsezení si pracovní doby u nás nefrčí.
- Jste týmový hráč, který umí pracovat jak v týmu, tak samostatně. V týmu se Vám dobře pracuje, ale též rád/a pracujete samostatně.
- Máte rád/a změny. Pojišťovnictví je dynamické prostředí a do 5 let bude zcela jiné, než jej známe dnes. Sledujeme trendy a jdeme s dobou.
- Rád/a pracujete s programy. Ovládáte práci v MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook) a zvládáte se naučit pracovat s moderními aplikacemi.
- Mluvíte a píšete perfektně česky a v rámci vzdělání jste absolvoval/a alespoň maturitu - ta je potřebná pro povinnou zkoušku z pojišťovnictví.
Co vám můžeme nabídnout?
- Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí
- Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (opakovaně získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější pojišťovna - cena Hospodářských novin)
- Kariérní růst v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice
- Nadstandardní systém benefitů: bonusy (individuální i kolektivní), plně hrazené stravenky, cafeteria systém, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, možnost práce z domova, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění, výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových), akciový program, vzdělávání, slevy na služby v rámci skupiny SG, otcovské volno, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity atd.
Rádi o vás uslyšíme! Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme. Napište nám.
Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.