800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Specialista/-tka registrací pojistných událostí

Máte rádi pojištění?
Registrace škod po telefonu a pojišťovnictví pro vás nejsou cizí slova?
Učíte se rádi nové věci?
Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu?

Hledáme do našeho týmu zkušené specialisty v oblasti pojišťovnictví pro životní/neživotní pojištění, kteří mají zkušenosti s registracemi pojistných událostí po telefonu i online. Naši noví kolegové mají být schopní po telefonu s klientem registrovat pojistnou událost k námi nabízeným produktům. Hledat pro klienty řešení v nestandardních situacích a spolupracovat s ostatními kolegy v KP. Rádi bychom našli týmové hráče, kteří mají „drive“ a dotahují svěřené úkoly až do konce.

Co děláme

S klienty a prodejci pojištění registrujeme pojistné události, poskytujeme první pomoc s navedením, jak dále postupovat. Spolupracujeme s ostatními kolegy v KP. Aktivně sdělujeme klientovi veškeré potřebné informace ve srozumitelné formě ihned po nahlášení pojistné události.

Nedílnou součástí naší práce je poskytování informací o pojistných produktech, pojistných smlouvách a o společnosti.

Naše dovednosti neustále rozvíjíme formou externího a interního vzdělávání. A daří se nám to! Opakovaně jsme obdrželi cenu Hospodářských novin jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna!

Co Vás čeká

  • Po absolvování vstupního školení budete mít na starost registrace pojistných událostí po telefonu.
  • Jedná se jen o příchozí hovory od našich klientů nebo prodejců pojištění.
  • Pro volající budete na lince ve všední dny a víkendy se státními svátky budou jen vaše 😊
  • Hlášení budete přijímat jak z kanceláře, tak i na home office 😊
  • Pro začátek očekáváme rychlé zorientování se v novém týmu, prostředí a včasné a pečlivé zpracování svěřené agendy.
  • V rámci své pozice budete pracovat se všemi dostupnými nástroji, ve kterých jsou zaznamenané nezbytné informace potřebné pro pomoc klientům.

Co z Vás udělá člena našeho týmu

  • Máte zkušenosti s registracemi pojistných událostí po telefonu. Potřebujeme posilu, která umí dobře komunikovat, vyjednávat, prezentovat a má praxi v pojišťovnictví.
  • Práce v pasivním telefonním kontaktním centru vás skutečně zajímá a hledáte prostředí, které Vám umožní dále se rozvíjet.
  • Jste týmový hráč, který umí pracovat jak v týmu, tak samostatně na home office.
  • Změny jsou vám blízké. Pojišťovnictví je dynamické prostředí a do 5 let bude zcela jiné, než jej známe dnes. Sledujeme trendy a jdeme s dobou.
  • Rádi pracujete s programy. Ovládáte práci v MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook) a zvládáte se naučit pracovat s moderními aplikacemi.
  • Mluvíte a píšete perfektně česky a v rámci vzdělání jste absolvovali minimálně maturitu.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Zkušený tým, který vám pomůže s prvními kroky v novém zaměstnání
  • Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí
  • Částečnou práci z home office
  • Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (opakovaně získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější pojišťovna - cena Hospodářských novin)
  • Kariérní růst v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice
  • Nadstandardní systém benefitů: bonusy (individuální i kolektivní), plně hrazené stravenky, cafeteria, 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna, otcovské volno, možnost práce z home office, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění, výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových), akciový program, slevy na služby v rámci skupiny SG, vzdělávání, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity a další 😊
V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na emailovou adresu: komercpoj@teamio.eu
 

Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.​

Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení