Zpoždění zavazadel nebo letu
Důležité informace před vyplněním formuláře.
Informace pro vás
K hlášení nové události si prosím připravte tyto podklady:
- Identifikační / osobní údaje pojištěné osoby
- Doklady prokazující náklady za stravu, úschovu zavazadel nebo ubytování
- Potvrzení dopravce o délce a příčině zpoždění
- Kopie letenky
- Doklad o tom, zda byla či nebyla poskytnuta nějaká kompenzace nákladů dopravcem / přepravcem
- Visačky (kupóny) zpožděných zavazadel
- Účtenky za zavazadla
- Další dokumenty vztahující se k oznamované události (policejní protokol, zdravotní dokumentace, apod.)
- Bankovní spojení oprávněné osoby
Individuální cestovní pojištění:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 11 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Prémiové karty (Visa Platinum, kreditní karta World Elite):
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 33 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Embosované karty / Zlaté karty / Korporátní karty / Zlaté korporátní karty / CP Easy k platebním kartám/ Moje cestovní pojištění:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 30 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Karty Infinite:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 12 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Přiložením dokladů k oznamované události urychlíte likvidační řízení.
Online formulář
Dodatečné informace k on-line formuláři
Jiné formy nahlášení škody
Formuláře ke stažení
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.