800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Kontakty

Spojte se s námi! Na telefonu, mailu nebo přímo na pobočce.

  

Infolinka: 800 10 66 10
Po: 8:00–18:00
Ut-Pá: 8:00–17:00



Mimo tuto pracovní dobu se na nás můžete obracet
e-mailem.
E-mail: servis@komercpoj.cz

Facebook | Linkedin | YouTube



Poštovní adresa
Komerční pojišťovna, a.s.
KONTAKTNÍ CENTRUM
nám. Junkových 2772/1
155 00 Praha 5

IČO: 63998017
DIČ: CZ699001182

Kontakty na asistenční službu

Životní pojištění
Telefon: 272 10 10 11
Telefonní linka je dostupná v pracovní dny od 8 do 22 hodin. Pro urychlení řešení vaší situace mějte prosím připraveny následující informace:
 
  1. jméno, příjmení a datum narození pojištěného;
  2. číslo pojistné smlouvy;
  3. kontaktní telefonní číslo osoby, která žádá o poskytnutí Asistenčních služeb;
  4. stručný popis požadované asistenční služby.

Pojištění majetku
Pro využití asistenčních služeb volejte nonstop linku +420 292 292 260.

Cestovní pojištění
Pro využití asistenčních služeb volejte nonstop linku +420 272 10 10 11.

Pojištění k bankovním produktům
Pro asistenční služby A karty a Lady karty v domácnosti a služby Lifestyle volejte non-stop asistenční službu na čísle +420 272 10 10 30.

Spřízněné společnosti

Infolinka Komerční banky
Volejte nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Od pondělí do pátku (7:00–22:00) a o víkendech (8:00–22:00) se vám budou věnovat kolegové, mimo tuto pracovní dobu můžete využít záznamník.
Tel.: 800 521 521
Tel. ze zahraničí: +420 955 559 550


Komunikace v angličtině je možná v pracovní dny od 8:00 do 18:00.

Klientská linka Modré pyramidy
Volejte nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V pracovní době se vám budou věnovat naši kolegové, o víkendech, svátcích a mezi 18:00 a 8:00 můžete využít záznamník.
Tel.: +420 222 824 777

Klientská linka KB Penzijní společnosti
Volejte nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Od pondělí do čtvrtka (8:00–17:00) se vám budou věnovat kolegové, mimo tuto pracovní dobu můžete využít záznamník.
Tel.: +420 955 525 999

Klientská linka Essox
Zavolejte nám v pracovní dny, od pondělí do pátku, 8:00–19:00.
Tel.: +420 389 010 422

Řešení stížností a reklamací

Nastane-li situace, kdy nejste spokojeni s produktem, likvidací pojistné události nebo s nabízenými službami, můžete se písemně obrátit na Infolinku: 
  • kontaktní údaje viz výše 
Vaši stížnost či reklamaci zaevidujeme, prošetříme a písemně vás budeme nejdéle do 30 dnů informovat o jejím vyřešení.

Pokud nebudete souhlasit s řešením své stížnosti či reklamace, máte možnost písemně kontaktovat nezávislého ombudsmana

Kontaktní údaje: 
Ombudsman Skupiny KB 
nám. Junkových 2772/1 
155 00 Praha 5 – Stodůlky 
e-mail: ombudsman@kb.cz 

Případně se můžete obrátit na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03, Praha 1. 
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení