800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Jedinečné funkce na novém webu KB Pojišťovny

10. 1. 2022
17:29

Před několika dny jsme spustili nové webové stránky. Jejich pýchou jsou dvě hlavní nové funkce: online rezervace schůzek na pobočkách Komerční banky a především online hlášení pojistných událostí u všech našich produktů.
 
1. Všechny škody u všech produktů nyní nahlásíte on-line
Spolu s novým webem se nám podařilo vyvinout unikátní aplikaci pro hlášení škod. Doposud museli klienti pojistky hlásit pomocí papírových dokumentů a telefonu. Nyní jsme vše vytvořili se snahou proces maximálně zjednodušit.    

Nové on-line hlášení škod je:
 
  • bez kompromisů – cokoli si u nás sjednáte, v případě události nahlásíte online.
  • bez bariér – pojišťovny jako hlavní identifikaci obvykle používají číslo smlouvy. U nás vám k nahlášení postačí jen osobní údaje.    
  • jednoduchost – aplikace vám umožní nahlásit škodu třeba z domova bez nutnosti návštěvy pobočky.
2. On-line sjednání schůzky
U každého produktu je dnes možné si pomocí rychlého tlačítka rovnou domluvit schůzku na nejbližší pobočce banky a konzultovat tak vaše dotazy s bankovním poradcem nebo pojišťovacím specialistou. Kontaktní tlačítka jsou propojená se všemi pobočkami KB a Kontaktním centrem KB.    

Věříme, že vám naše nové webové stránky zjednoduší komunikaci s námi a vždy na něm rychle naleznete to, co právě potřebujete.

On-line hlášení pojistných událostí

On-line hlášení pojistných událostí

On-line sjednání schůzky

On-line sjednání schůzky
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení