800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Nová sekce na webových stránkách usnadní klientům hlášení škod

9. 3. 2020
12:00

Komerční pojišťovna spustila na webu novou sekci „Hlášení škod". Online rozcestník zjednodušuje orientaci na stránkách a výrazně usnadňuje klientům přístup k informacím, jak pojistné události řešit.

Celá sekce Hlášení škod se vytvořila na základě podnětů od klientů a bankovních poradců Komerční banky. Záměrem bylo ulehčit klientům orientaci na webu při škodní události. V této sekci se klient ihned dozví, jakým způsobem pojišťovnu o škodě zpravit, jak postupovat a co si připravit. Příslušná stránka obvykle obsahuje formulář k vyplnění, dále přehled požadovaných dokumentů a také instrukce, jakým způsobem a kam veškeré písemnosti odeslat. Konkrétní škodní události umožňují různé možnosti nahlášení, od on-line formy v mobilní bance přes email nebo telefon až po korespondenční formu. Pokud by uživatelé přesto potřebovali pomoc, mohou zdarma volat na Klientskou linku Komerční pojišťovny 800 10 66 10 od pondělí do pátku od 8 do 18 hod.

Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení