800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Spouštíme novou kampaň "Když se něco zvrtne"

1. 6. 2020
12:00

1.6. 2020 jsme odstartovali kampaň s názvem „Když se něco zvrtne“, jejímž cílem je podpora dvou klíčových produktů - životního pojištění MojeJistota a majetkového pojištění MojePojištění majetku. V rámci kampaně mohou klienti do 30. června 2020 v pobočkách Komerční banky využít akční nabídku.

V případě životního pojištění MojeJistota je to dvojnásobné plnění při závažných onemocněních, u produktu MojePojištění majetku sleva až 30 %. Hlavními komunikačními kanály jsou citylighty (plakáty na zastávkách MHD) v Praze a krajských městech, on-line komunikace, PR články a pobočky Komerční banky. Kampaň upozorňuje na to, že nikdo neví, co se v nejbližších chvílích může stát. Pokud to přeženeme, nevíte, zda na ulici narazíte na slona, nebo k vám sousedův slon přijde na „návštěvu“ a způsobí vážné škody. Slon je totiž hlavním hrdinou této kampaně. Marketingovou kampaň připravila agentura Ogilvy One ve spolupráci s mediální agenturou PHD.

Chci sjednat životní pojištění MojeJistota v akci do 30.6. >>

Chci sjednat neživotní pojištění MojePojištění majetku v akci do 30.6. >>

Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení