Spouštíme novou kampaň "Když se něco zvrtne"
1. 6. 2020
12:00
V případě životního pojištění MojeJistota je to dvojnásobné plnění při závažných onemocněních, u produktu MojePojištění majetku sleva až 30 %. Hlavními komunikačními kanály jsou citylighty (plakáty na zastávkách MHD) v Praze a krajských městech, on-line komunikace, PR články a pobočky Komerční banky. Kampaň upozorňuje na to, že nikdo neví, co se v nejbližších chvílích může stát. Pokud to přeženeme, nevíte, zda na ulici narazíte na slona, nebo k vám sousedův slon přijde na „návštěvu“ a způsobí vážné škody. Slon je totiž hlavním hrdinou této kampaně. Marketingovou kampaň připravila agentura Ogilvy One ve spolupráci s mediální agenturou PHD.
Chci sjednat životní pojištění MojeJistota v akci do 30.6. >>
Chci sjednat neživotní pojištění MojePojištění majetku v akci do 30.6. >>