800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

KB Pojišťovna spustila pojištění platebních karet a osobních věcí jako Extra službu Bezpečí pro klienty KB

2. 2. 2024
10:51

KB Pojišťovna přichází na trh s pojištěním osobních věcí a platebních karet, které je součástí nové Extra služby Bezpečí pro klienty Komerční banky. Tato novinka je odpovědí na rostoucí potřebu zabezpečení v dnešní době, kdy se zneužití platební karty nebo účtu může stát osobní finanční katastrofou.

„Naše nové pojištění poskytuje pojistné krytí na všechny platební karty vedené na jméno klienta v případech krádeže, loupeže nebo ztráty karty, a jejího následného zneužití v obchodech nebo při online platbách. Jistí ale i situace, kdy je klient přinucen k výběru z bankomatu pod hrozbou násilí. Pojištění má dvě varianty plnění, Standard do výše 75 000 nebo Plus až 150 000 Kč,“ představuje nový produkt Martin Svoboda, produktový manažer KB Pojišťovny.

Do varianty služby Plus zařadila KB Pojišťovna i speciální pojištění pro případ zneužití bankovních údajů k provedení neoprávněných elektronických plateb včetně phishingových útoků s možným pojistným plněním až do výše 100 000 Kč. Toto krytí platí i pro platební karty, kdy nedošlo k jejich ztrátě nebo odcizení, ale pouze ke zneužití jejich údajů. Samozřejmě vyloučena je hrubá nedbalost klienta, například když poskytne své údaje na zjevně nedůvěryhodných nebo neověřených internetových stránkách nebo tak učiní navzdory upozornění banky na možný podvod, či sdělí své údaje, ačkoliv se jedná o nestandardní pokyn pro danou obchodní transakci na některém z prodejních portálů.

Pojištění platí po celém světě a pokryje rovněž náklady na pořízení nových osobních věcí, když dojde ke krádeži nebo loupeži, například kabelky, včetně drobné elektroniky, klíčů, brýlí, léků a dokladů. Poškozený může získat maximální náhradu 30  tisíc Kč ve variantě Standard a až 50 tisíc Kč ve variantě Plus. KB Pojišťovna hradí také hotovost do výše uvedených limitů při odcizení do 48 hodin od výběru z bankomatu, stejně jako mobilní telefon, včetně jeho zneužití pro volání, zasílání SMS nebo přístup na internet, a to s dílčími limity 15 000 Kč a 25 000 Kč podle dle zvolené varianty.

„Jsme si vědomi toho, že bezpečnost klientů je na prvním místě. Proto vznikla Extra služba Bezpečí, která přináší už od 39 Kč měsíčně řešení pro všechny, kdo chtějí mít své finanční prostředky a osobní věci raději pod ochranou, když jejich obezřetnost selže,“ dodává Martin Svoboda.

Možnost podobného pojištění, ale s nižšími limity a menším množstvím rizik měli klienti Komerční banky k dispozici již v minulosti a původní produkt s názvem Merlin si ke své kartě sjednala zhruba třetina majitelů platebních karet. Častou škodou byly úhrady nákladů za krádeže osobních věcí a náklady na vydání nové platební karty. V rámci likvidace škod nebyly výjimkou ale i škody přesahující maximální limit, který byl 30 tisíc korun. Například jeden z klientů KB přišel o osobní tašku s výplatami pro zaměstnance, když si v nákupním centru dával oběd. Velká finanční škoda se stala také klientovi, kterému zloděj ukradl tašku s doklady a notebookem ve chvíli, kdy si luxoval auto.

„Aktuální rozsah nového pojištění je mnohem širší a vztahuje se na věci běžně nošené u sebe, ale třeba i na pomoc v nouzi. Pokud se klient stane obětí zloděje a ten mu odcizí kartu a hotovost, nastupuje naše služba, která se postará o zaslání náhradní hotovosti,“ doplňuje nabídku produktový manažer Svoboda.

Pojištění platebních karet a osobních věcí je možné sjednat po telefonu, osobně v pobočce Komerční banky nebo v aplikaci KB+. 

Alena Čurgaliová

curgaliova@komercpoj.cz

602 658 938

 

KB Pojišťovna je obchodní značka, kterou Komerční pojišťovna, a.s., (poskytovatel produktu) používá k marketingové komunikaci. 

Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení