800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

KB Pojišťovna spouští novou kampaň „Když se něco zvrtne“

Tisková zpráva

1. 6. 2020
12:00

Odstartovali jsme novou kampaň s názvem „Když se něco zvrtne", jejímž cílem je podpora dvou klíčových produktů - životního pojištění MojeJistota a majetkového pojištění MojePojištění majetku. V rámci kampaně mohou klienti využít akční nabídku. V případě pojištění MojeJistota je to dvojnásobné plnění při závažných onemocněních, u produktu MojePojištění majetku sleva až 30 %. Hlavními komunikačními kanály jsou citylighty (plakáty na zastávkách MHD) v Praze a krajských městech, on-line komunikace a pobočky Komerční banky.
Název kampaně upozorňuje na to, že nikdo neví, co se v nejbližších chvílích může stát. Pokud to přeženu, nevíte, zda na ulici narazíte na slona, nebo k vám sousedův slon přijde na „návštěvu" a způsobí vážné škody. Slon je totiž hlavním hrdinou této kampaně. Marketingovou kampaň připravila agentura Ogilvy One ve spolupráci s mediální agenturou PHD," uvedl Zdeněk Doboš, člen představenstva.
Pojišťovna se rozhodla výrazněji komunikovat obchodní značku KB Pojišťovna, která je uvedena v logu již několik let, ačkoli název společnosti je Komerční pojišťovna. „Protože plánujeme do komunikace značky investovat, je důležité tuto nesourodost řešit. Navíc stávající název Komerční pojišťovna je generický název pro všechny pojišťovny. Postupně budeme obchodní značku KB Pojišťovna implementovat do servisních dopisů, e-mailů spolu s detailním vysvětlením," doplnil Zdeněk Doboš.

Pojišťovna se rozhodla výrazněji komunikovat obchodní značku KB Pojišťovna, která je uvedena v logu již několik let, ačkoli název společnosti je Komerční pojišťovna. „Protože plánujeme do komunikace značky investovat, je důležité tuto nesourodost řešit. Navíc stávající název Komerční pojišťovna je generický název pro všechny pojišťovny. Postupně budeme obchodní značku KB Pojišťovna implementovat do servisních dopisů, e-mailů spolu s detailním vysvětlením," doplnil Zdeněk Doboš.

Kampaň rovněž upozorňuje na zvětšující se riziko podpojištění nemovitostí. Ceny všech nemovitostí v poslední době prudce stouply, ale úměrně s tím si vlastníci nemovitostí nenavýšili pojistku. Byt v Praze, který před několika lety stál dva miliony korun, dnes stojí třeba dvojnásobek. To v případně škodní události může výrazně snížit plnění ze strany pojišťovny. Jako jediní na trhu neuvádíme ve smlouvě s klientem pojistnou částku a riziko podpojištění nemovitosti klientovi nehrozí, i když v průběhu času dojde ke zhodnocení nemovitosti.

Jsme součástí Skupiny Komerční banky a dlouhodobě posilujeme svou pozici na pojistném trhu v ČR. V oblasti životního pojištění jsme jedním z lídrů v objemu spravovaných aktiv. Podle pravidelného hodnocení Hospodářských novin jsme Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou 2019 a obsadili jsme také druhá místa v kategoriích Nejlepší životní pojišťovna a Pojišťovací inovátor.

Verze tiskové zprávy v PDF.

Alena Čurgaliová
Komunikace KB Pojišťovna
mob.: +420 602 659 938
curgaliova@komercpoj.cz

KB Pojišťovnou se rozumí Komerční pojišťovna, a.s.

Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení