KB Pojišťovna spouští novou kampaň „Když se něco zvrtne“
1. 6. 2020
12:00
Pojišťovna se rozhodla výrazněji komunikovat obchodní značku KB Pojišťovna, která je uvedena v logu již několik let, ačkoli název společnosti je Komerční pojišťovna. „Protože plánujeme do komunikace značky investovat, je důležité tuto nesourodost řešit. Navíc stávající název Komerční pojišťovna je generický název pro všechny pojišťovny. Postupně budeme obchodní značku KB Pojišťovna implementovat do servisních dopisů, e-mailů spolu s detailním vysvětlením," doplnil Zdeněk Doboš.
Kampaň rovněž upozorňuje na zvětšující se riziko podpojištění nemovitostí. Ceny všech nemovitostí v poslední době prudce stouply, ale úměrně s tím si vlastníci nemovitostí nenavýšili pojistku. Byt v Praze, který před několika lety stál dva miliony korun, dnes stojí třeba dvojnásobek. To v případně škodní události může výrazně snížit plnění ze strany pojišťovny. Jako jediní na trhu neuvádíme ve smlouvě s klientem pojistnou částku a riziko podpojištění nemovitosti klientovi nehrozí, i když v průběhu času dojde ke zhodnocení nemovitosti.
Jsme součástí Skupiny Komerční banky a dlouhodobě posilujeme svou pozici na pojistném trhu v ČR. V oblasti životního pojištění jsme jedním z lídrů v objemu spravovaných aktiv. Podle pravidelného hodnocení Hospodářských novin jsme Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou 2019 a obsadili jsme také druhá místa v kategoriích Nejlepší životní pojišťovna a Pojišťovací inovátor.
Verze tiskové zprávy v PDF.
Alena Čurgaliová
Komunikace KB Pojišťovna
mob.: +420 602 659 938
curgaliova@komercpoj.cz
KB Pojišťovnou se rozumí Komerční pojišťovna, a.s.