800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Referent /-ka obchodní služby

Baví vás komunikovat s obchodními partnery? Máte proobchodní „drive“ a spokojený zákazník je tím nejdůležitejěším při vaší práci? Pokud ano, jste tím pravým člověkem, který nám pomůže budovat obchodní vztahy s našimi externími partnery.

Místo výkonu práce

Praha, Jihlava

Co bude náplní Vaší práce?

  • Budete součástí týmu externí distribuce a budete v úzkém kontaktu zprostředkovateli našeho pojištění.
  • Zprostředkovatelům pojištění budete poskytovat informace o pojistných smlouvách (stav smlouvy, proplacenost, rozsah sjednaných služeb…) a též metodickou podporu.
  • Našim zprostředkovatelům budete též pomáhat s orientací v našich prodejních aplikacích.
  • Úzce spolupracovat s obchodním týmem a naším back-office v oblasti správy portfolia externí distribuce.
  • Budete se podílet na realizaci podpůrných aktivit pro naše obchodní partnery a spolupracovat s dalšími odděleními pojišťovny.

Bez čeho se na této pozici neobejdete?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Pozitivní vztah k telefonické a e-mailové komunikaci
  • Nadšení pro práci a ochotu být nápomocen – umět vysvětlit, domluvit se, předat srozumitelně informace
  • Spolehlivost, trpělivost a pečlivost, týmový duch, ochota učit se nové věci
  • Časová dostupnost každý pracovní den od 8:30 – 17:00 (provozní doba linky podpory)
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka (slovem i písmem)

Start na této pozici bude pro Vás jednodušší když?

  • Máte zkušenosti z pojišťovnictví.  
  • Máte certifikaci odborné způsobilsoti dle IDD (životní pojištění + neživotní pojištění). Certifikace pro tuto pozici je nezbytná. Pokud ji nemáte, bude nutné absolvovat během zkušební doby.
  • Máte zkušennosti z linky obchodní podpory.
  • Standardní uživatelskou znalost MS Office, protože Outlook, Excel, Teams/Skype, Word s Vámi budou v každodenním kontaktu.

Nabízíme

  1. Zkušený tým, který vám pomůže s prvními kroky v novém prostředí a zaměstnání
  2. Přátelskou a neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí
  3. Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Societe Générale
 Nadstandardní systém benefitů:
  • bonusy – individuální i kolektivní
  • cafeterie
  • stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů volna bez udání důvodu, otcovské volno, den pro dobrovolnictví
  • nabízíme možnost práce z domova (až 3 dny v týdnu po zapracování)
  • příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění
  • výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových) a slevy na služby v rámci skupiny SG
  • akciový program (v případě, že je vyhlášen skupinou SG)
  • možnost příspěvku na jazykové vzdělávání a další vzdělávání, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity atd.
V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na emailovou adresu: komercpoj@teamio.eu
 

Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.​

Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení