800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Referent /-ka obchodní služby

Baví vás komunikace? Máte proobchodní „drive“ a spokojený zákazník je tím nejdůležitejěším při vaší práci? Pokud ano, jste tím pravým člověkem, který nám pomůže budovat obchodní vztahy s našimi externími partnery (zprostředkovateli pojištění).
 

Místo výkonu práce

Praha

Na čem u nás budete pracovat?

  • Zprostředkovatelům pojištění budete poskytovat informace o pojistných smlouvách (stav smlouvy, rozsah sjednaných služeb…) a též metodickou podporu.
  • Zprostředkovatelům pojištění budete pomáhat s orientací v našich prodejních aplikacích.
  • Budete úzce spolupracovat s obchodním týmem a naším back-office v oblasti správy portfolia externí distribuce.
  • Budete se podílet na realizaci podpůrných aktivit pro naše obchodní partnery a spolupracovat s dalšími odděleními pojišťovny.

Bez čeho se na této pozici neobejdete?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Pozitivní vztah k telefonické a e-mailové komunikaci
  • Nadšení pro práci a ochotu být nápomocen – umět vysvětlit, domluvit se, předat srozumitelně informace
  • Spolehlivost, trpělivost a pečlivost, týmový duch, ochota učit se nové věci
  • Časová dostupnost každý pracovní den od 8:30 – 17:00 (provozní doba linky podpory)
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka (slovem i písmem)

Start na této pozici bude pro Vás jednodušší když

  • Máte zkušenosti z pojišťovnictví. 
  • Máte certifikaci odborné způsobilsoti dle IDD (životní pojištění + neživotní pojištění). Certifikace pro tuto pozici je nezbytná. Pokud ji nemáte, bude nutné absolvovat během zkušební doby.
  • Máte zkušennosti z linky obchodní podpory / klientského servisu
  • Standardní uživatelskou znalost MS Office

Co Vám nabízíme?

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou na 30 h týdně. Pracovní dobu je možné rozplánovat v časech 8:30 – 17:00 dle dohody.
  • Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí
  • Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (opakovaně získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější pojišťovna - cena Hospodářských novin)
  • Šikovné kolegyně a kolegy rádi podpoříme v kariérním růstu v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice, popř. mezinárodně.
  • Rádi Vás odměníme balíčkem benefitů: bonusy – individuální i kolektivní, stravenky, cafeterie, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, otcovské volno, možnost práce z domova, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění, výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových), akciový program, jazykové a další vzdělávání, slevy na služby v rámci skupiny SG, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity atd.
  • Nabízíme možnost práce z domova (až 3 dny v týdnu).

Rádi o vás uslyšíme! Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme. Napište nám.

Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na emailovou adresu: komercpoj@teamio.eu
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení